reklama

Akokoľvek sa snažím, bežný deň Lucie Trulíkovej nikdy nie je bežný

Déjà vu. Deň, ktorý som zažila takto pred rokom, naozaj stál za to. . . Strávila som ho v Bratislave na cestovateľskom festivale skvelej cestovnej kancelárie BUBO. Sama neverím, čo všetko sa mi mohlo za 24 hodín prihodiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Festival trval dva dni, takže bolo treba zabezpečiť miesto, kde by som jednu noc prespala. Dohodla som sa so sesternicou, ktorá má v Bratislave byt. V sobotu ráno sme spolu s bratom išli sesternici odovzdať výslužku - víno a marlenku - za to, že nás nechá prespať v jej byte. Kým brat zamykal auto, všetko mi nahádzal do rúk a ja som mala čo robiť, aby som to udržala. Marlenka položená na dlani sa začala pomaly kývať. Kývala sa stále viac a viac. Zrazu sa bez môjho vedomia vrhla strmhlav k zemi a skončila na chodníku. Plechový obal sa otvoril, trošku ohol a zarinčal na celé sídlisko. Krabica našťastie zostala v celku. Pomaly som krabicu zodvihla a pozrela sa na jej prednú stranu. Presne v strede krabice, na nápise marlenka, si tŕonil okrúhly vtáčí trus. Toto nie je možné! Dvadsať metrov napravo čistý chodník. Dvadsať metrov naľavo čistý chodník. A mne spadne marlenka rovno do vtáčieho hovna. Rozbehla sa čistiaca akcia. Uplakaná slzami od smiechu som poriadne vyutierala každý kúsok krabice a opäť ju vložila do rozdrúzganého plechového obalu, ktorý utrpel takmer smrteľné zranenia a nedal sa poriadne zavrieť. No čo, privretie bude musieť stačiť. „Jééj, doniesli ste marlenku? Hneď ju aj otvorím“, veselo zaštebotala sesternica. A ako nám chutila! :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Po štedrých raňajkách sme sa konečne vybrali na festival. Sedím na mieste, predo mnou plné rady ľudí, za mnou plné rady ľudí. Do nášho radu prichádzajú ďalší ľudia, tak sa zdvíham a posúvam sa o miesto ďalej. Zrejme som sa zdvihla trošku rýchlejšie a presne v tom momente sa pán predo mnou potreboval z toľkého sedenia natiahnuť a hlavu zaklonil dozadu. Treeesk. Naše hlavy sa v tejto rýchlosti v rovnakej milisekunde stretli a zaduneli. „Auuu“, vykríkli sme obaja. No bolesť nám vydržala krátko. Zmenila sa v uvoľnený smiech, v mojom prípade pribudlo aj zopár sĺz. Z menšieho otrasu mozgu som sa spamätávala celý zvyšok prednášky.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Po jej skončení som sa zdvihla a prešla sa po hale, kde som pozorovala neuveriteľné množstvo cestovateľských fotiek z celého sveta. Pri dnešnej príležitosti som si obliekla tričko s logom cestovnej kancelárie, ktoré som vyhrala na zájazde za prvé miesto v kvíze o Číne (samozrejme). Veď propogácie nikdy nie je dosť. Rovnaké tričká mali oblečené aj všetci sprievodcovia na festivale. Za celý víkend som si nevšimla, že by sa pri sprievodcoch pristavil nejaký návštevník a pýtal si radu. Pri mne sa zastavali hneď traja. Profesionálny výraz, milý úsmev a: „Nech sa páči, kinosála je týmto smerom.“ Sprievodkyňa Trulíková je Vám k dispozícii :). 

Lucia Trulíková

Lucia Trulíková

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám rada cestovanie, prírodu, zvieratá, hudbu, divadlo, život. Každodenným kráčaním životom sa stretávam s veľkým množstvom ľudí, s ktorými zažívam najneuveriteľnejšie zážitky. Na všetky veci sa snažím pozerať pozitívnym pohľadom a zbytočne sa netrápiť. Ako stále hovorím, život si treba užívať :). Zoznam autorových rubrík:  Srí LankaČínaCesty životom

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu